Acceptans

Kom igen, de flesta kan inte förneka deet. Acceptans är viktigt. Det spelar ingen roll om det handlar om beröm från en lärare, en komplimang av en kompis eller en kommentar på sig bilddagbok eller blogg.
Att däremot ta emot en komplimang eller beröm kan vara svårt. Man vill inte se hur duktig man är. Man ska ju inte tro att man är bättre än någon annan. Sanningen är att du inte är det, du är LIKA BRA som alla andra!
Jag önskar att alla tjejer och killar i Sverige kunde se sig själva som de människor de är. Oavsett om det handlar om att förbättra sig själv eller se hur fin man egentligen är. För jag tror att alla har en vacker sida. Så måste det vara.
Du är gud över dig själv och Du är Din egen skapelse. Därför är det Ditt ansvar att vaka över Dina onda och goda sidor, men det som Du skapat är skapelsen och skapelsen har alltid en vacker sida.

Jag vill lätt skriva en egen bibel m hur du är din egen gud (h)
Jag som ärkeängel =D

Kommentarer
Postat av: Alina :D

nice:) fin du är som gud ;D ( du är fin annars oxå) mahaaha

2009-11-10 @ 18:25:08
URL: http://clickchikk.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Det kan var för svårt ibland fanny...Jag menar, Om alla trycker ner en i smutsen är det svårt att få sin värdighet tillbaka. Vare sig man blir kallad Fetto,hora,äckel,tönt eller Bög tar de flesta alltid illa upp när någon försöker förödmjuka en. Jag TROR att jag aldrig sett dig blivit förödmjukad av någon förut, Men om du har det Så borde du veta att det gör ont. Men det jag försöker komma till är att man känner Sig mindre en de som försöker förödmjuka en Men sanningen är att alla är inte lika bra, De som ser sig vara bättre än andra är dom som är dåliga.

2009-11-10 @ 18:29:28
Postat av: Jimmy

Ps. Bilden skrämmer mig XD

2009-11-10 @ 18:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0