EMOPOESI :)

YAAAAAAY emodikter ftw!!! :D:D:D:D:D:D
http://www.youtube.com/watch?v=oW3pjRGQCsI
Är det så svårt att säga ett gott ord?
Hundra hundra tusen människor har dött av din tystnad
De grät tårar av blod, som du inte ville se
De var de som ni aldrig lät le
De var de som ni aldrig lät ske


Är det så svårt att gråta över andras gravar?
Varje steg på en kyrkogård har blivit gått av någon som du
De som sörjt det som är förflutet
De som skrattar sorgset vid slutet
Och vad ska man säga om de offer i fjärran länder som fått huvudet avskjutet?


Vi är inte bara människor som finns här och nu
Vi är de som kan förändra det som händer
Vill du dö och veta att du kunde gjort mer
Att du kunde varit bättre, du kunde hjälpt fler
Du kan hjälpa dem som inte ser


Lev på gränsen, bränn dina broar
Jag kommer ändå räcka dig en hand
Inget hat kan få mig att släppa dig
Oavsett hur mycket du hatar mig, kommer jag alltid räcka ut en hand
Du får inte dö
Du är viktigare än livet

Kommentarer
Postat av: Tess



Hejsan! :)



Jag har just nu en Veckans Blogg-tävling på min blogg, så nu letar jag efter roliga, intressanta bloggar som vill vara med och tävla. Det hade varit kul om du vill vara med! Du kan anmäla dig i detta inlägget:



http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/november/veckans-blogg-v-46.html



Kram, Tess

2009-11-10 @ 20:07:32
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0