Lååång dag^^

Nom-nom-brödet jag och Lelle bakade på hemkunskapen^^

Haft FETT KUL och varit FETT NERE idag. Lyckligtvis hade jag mer kul än depp, vilket jag tackar mina finaste pojkvänner för :D Emil, Klister, Martin och Jimmy, taaack =D Ska också nämna finaste Alle och sötaste Gabbe-chan ^^ Utan er skulle livet vara över^^

Dagen började fett soft med att gå upp en halvtimme senare än vanligt, slippa stressa på morgonen och komma i god tid till bussen som man åker med söta Brantestigarna och Lilla Sandra^^ Sedan idrott vid 20 över 9 vilket också var riktigt soft, först världskrig och sedan basket :D
Så hade vi hemkunskap vilket var mer nice än vad jag trodde. Jag fuckade inte ens mot Sharon en end gång :) Plus att vi bakade nom-nom-bröd med ost, vitlök och vallmofrö på vilket var, precis som det låter, om nom nom :D Emil och Klister bakade chilibröd med 1 msk chili, vitlök och något annat som Klister fick ont i magen av senare :s Sedan drack de te med cp-mycket socker i, så att de blev hyperaktiva. Men just då blev jag nere, så jag var inte glad :(
Fast efter att vi pratat lite med festligaste Martin gick jag och köpte 2 Red Bull, vilket fick mig och dem på ännu bättre humör :D Sedan hade vi armbrytning resten av lunchen, och Emil var lite som en blandning melan Chuck Norris, en arg elefant och anabola steroider i en påse (på ett bra sätt, förstås ;) ) och det var skit-skit-kul^^
Tyvärr gick det över tills matten började, så Då hade jag sprängande huvudvärk och vi skulle jobba med SKITPOTENSER. FYFAN säger jag bara. Det är HELVETE! Plus att Gabbe och Jimmy mobbade mig för att allt socker fåt mig luddig i huvudet så att jag gungade på det och ställde obvious questions.
Sist hade vi svenska, då vi först pratade om recensioner och sedan skulle läsa. Det gick inte så bra, för jag satt bredvid Emil, och av någon anledning hade vi JÄTTEROLIGT! Fast vi skulle vara tysta XD Så det hördes mest en massa kvävt skratt (och fniss från min sida)... Woops^^
Efter det slutade vi, och jag gick med rüligaste pojkarna och flickorna till först Emils pappas café (Café Dreambook tror jag det hette), Liljas och sedan väntade vi på våra respektive bussar. Då hade jag det trevligt med pojkgänget, även om jag inte sade så mycket^^
Sist vänta med Lindis och Tess på bussen hem, åka den med Lindis, och båda de är jättefina ;) När man kommer hem så tar man ett bad och spa-ar håret lite, så jävla soft :)
Så nu sitter jag här, mycket trevligt, och nu har jag skrivit ett extremt långt och /careboxat inlägg =D

Btw, lyssnar på When We Were Young som äger och ska langa bilder på nyklippta håret sedan igår ikväll om jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0