Lite funderingar och minnen

Varit och tränat, win! Även om man inte orkar lika mycket som förut, var det skönt :)
Imorron blire sovmorron och kakor 8D Längtar redan :)



Men joo, på stretchingen kom jag att tänka på en pojke vid namn Timmy. Det var ju inte så jätteroligt. Jag började nästan gråta när jag tänkte på den där eftermiddagen ute på gräset framför Ekeby när vi blev ihop för andra gången. Jag minns hans leende, jag minns applåderna när vi kysstes, jag minns Nickes glada ansikte och hur de tjatade innan...
¨
Sedan råkade jag tyvärr komma att tänka på de två gången han gjort slut. Båda gångerna via sms. Och jag kommer ihåg precis hur ont det gjorde. Det känns fortfarande tungt ibland. Visst, jag vet att han inte ville såra mig. I alla fall inte första gången. Men...
Om andra gången vet jag inte vad jag ska säga riktigt. För det första, hans ordval. Visst, rent interlektuellt fattar jag... Men emotionellt kan jag inte få någon rätsida på mig. Och det där om vadet... Har gråtit väldigt mycket över det där. Och på något sätt lever det kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0