Pff.

Jag gillar buskapet:
Destroy.


Jag är sjukt trött på alla som tror att de är bäst. Speciellt de som är bortskämda och tror att de är bäst. Eller de som är populära och tror de är bäst. Jag vill bara ta dem, dunka ihop deras huvuden och sticka upp brinnande saker i privata kroppsdelar. Bara för att du är rik behöver det inte betyda att jag inte kan spöa skiten ur dig. Man träffar dem överallt; de som tränger sig fram i busskön, de som ler och tar sista godiset, de som säger 'Ja men jag trodde du också gillade inlagd chilitonfisk' och så vidare. ARGH!
Så kommer jag förmodligen tycka tills jag blir rik själv. Längtar till att jag blir rik, snygg och kanske lite plastikopererad. Har aldrig förstått varför folk har så mycket emot detta. Varför ska inte jag få bli nöjd med mig själv? Min kropp, mitt val, om du inte gillar det, fag off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0