Yaow!

Nu är jag stor flicka, för nu har jag också en blogg! YES! SHIET VAD TUFF JAG ÄR! <sarcasm> Nu ska jag också skriva en massa inlägg om hur stora läppar jag ska ha, hur fina mina bröst är och hur många killar som raggar på mig.     </sarcasm>



Ber om ursäkt om jag låter whinig, men seriöst, vem orkar med alla Kissie-er och Blondinbellor? Fine, you're drunk, blonde and got some junk in the trunk. You're awesome. Synd att du saknar hjärna. Samma sak med Anna Anka, visst, jag fattar att alla inte är feministhäxor, men hon är ju bara WTF? Seriöst, det finns gränser. Jag är trött som fan på folk som tror de är tuffa för att de är anti-feminister. Okej, jag är anti-kristen, man skulle kunna säga same shit different name, men så funkar det inte.

 

Fuck you, püss och kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0