Yo!

Hemmadag idag, lååång sovmorron och sedan sitta framför denna fina dator sedan typ tolv^^ Har precis ätit 'lunch', d.v.s en liten burk med ost och en tomat. Påminn mig om att jag aldrig kommer kunna banta XDMin lunch idag, tihi^^ Tomat och ost^^<---- lunch

Lyssnat på musik, så är lite luddig i huvudet, men dagens favorit är nog Papa Roach - Alive ( http://www.youtube.com/watch?v=095RowdQa7U ), och för att inte avvika från ämnet så får ni min http://open.spotify.com/user/cirkusholmberg/playlist/5AFbyTCMDsyGf3pel6aYCl också =D
En annan sak som man ska göra som bloggare är att lägga upp bilder på sin outfit, men kläder är inte lika roligt som hår, därför lägger jag upp bild på mitt hår istället! =D
Tvättade och fönade med värmeskydd igårkväll; fluffade till med mousse för att få lite textur och få bort 'friss'; sov på det;  klia-i-huvudet-när-man-jobbar-med-bilder-rufs =D En riktig hemmafrisyr, men om jag kör de första två grejerna får man snabbt och enkelt en helt okej skolfrisyr^^
Se föregående bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0