Fartvind

Open up you heart, what do you feel?
Open up you heart, what do you feel, is real...
Bob Sinclair - World, Hold On

Ibland går det så fort,
Ibland går det så fort att man bara hinner känna fartvinden
Jag minns din vind, den doftade kärlek och lycka
Jag vill blåsa med dig, ta dem med storm
Ibland går det så långsamt,
Ibland går det så långsamt men man vill inte att det ska sluta
Jag minns när vi flög i rymden, bland alla hennes stjärnor
Jag vill flyga med dig, vi går vilse i evigheten
Spring, hennes stjärnor väntar på dig
Själen kan inte hållas fast, inte ens av kärlek
hur skulle jag annars kunna visa dig
Hur långt jag tänker flyga med dig?
tassar

Kommentarer
Postat av: sannie

Hoppas du får en fin dag idag :)

kramar

2010-02-28 @ 12:36:11
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0