Söta kineser och star crossed lovers

If the stars said that you couldn't love me
Are you telling me that you would listen?

Scary Kids Scaring Kids - Star Crossed

Folk börjar äntligen känna av ur glad (och jobbig) jag är :)
Idag hade skitfysik i början. GUD SKA VETA VAD JAG HATAR DET.


Apropå gud, så kom jag att tänka på idag hur han faktiskt gjort mig lycklig en gång (Reneé, lugna ner dig. Andas.)

När jag var i skåne i somras så var vi på ett jättemysigt kafe med kinsesiska/japanska drag.

Inne på detta cafe var den VÄRLDENS SNYGGASTE KILLE som serverade.

Efter en kort bön så kom han ut med mina pankakor.



KILLEN VAR SNYGG.


Sedan skulle vi gå och köpa lite godis.
Då bad jag att han skulle vara där för att köpa grädde eller något, så jag fick se honom igen.


GISSA VAD.


Den dagen sov jag lyckligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0