- imponerande skrivförmåga

Blev inspirerad av en tjej som hade skrivit Twilight-fanfic, hon var riktigt bra. Kul att folk intresserar sig så, och verkligen sitter ner och skriver. Önskar jag orkade skriva, men det börjar bli sent, och mina fingrar är trötta... Var med i en masskonversation med Jimmy och hans engelsk-talande vänner. Jag tror jag typ... Skämde ut mig själv. Rejält. Igen. Pinsamt, typ. Men så är det. Sedan skrev jag en emo-uppdatering på facebook, vilket möjligtvis var ännu värre. Och så skriver jag det här nu. Suck. I alla fall, det börjar bli sängdags för mig. Min hosta har börjat ge med sig, skönt. På lördag är det Stockholm med min barndomsvän Sandra... Inte för att jag fattar hur hon vill umgås med mig. Jag har varit en sådan idiot att det är svårt att tro att jag ens kunnat förändras, speciellt efter dagar som idag...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack så mycket, gillar att du skriver både bra och dålig kritik, eller det var väll inte precis dåligt,, men alltså eeh, konstruktiv heter det väll, sådant jag kan jobba på.



Sen så det där med designen vet jag, har ändrat textstorleken redan nu, men jag jobbar på en ny design. det tar bara ett tag :P

Men tack så mycket och tack för det du skrev i inlägget ovan! :)

2010-07-08 @ 23:35:01
URL: http://twilightgoodies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0