Kallt inne

Kallt inne :(
Idag när jag kom hem åt jag först überportion med spaghetti (INTE spagetti, vad fan ör det för något?), bacon och äggula. Om nom nom :) (I början skrev jag faktiskt pasta, spaghetti och bacon LOL. Jag börjar bli senil i massor av förtid).
Sedan gick jag upp och lade mig för att sova i en tvåmanssoffa (hur tänkte jag då?) och frös. Mycketmassor. Sedan vaknade jag igen en timme senare. DÅ upptäckte mamma att jag låg i soffan :C Sedan sade jag att det var svinkallt. Hon ba: "nej, det tycker jag inte. Fast jag har stäng av värmen..." Jag sade "Du är elak, now fetch me varm choklad!" fast nej, det sade jag inte. Jag sade att det var grymt jävla kallt LOL
HAHAHA långt onödigt inlägg LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0