Återuppvaknande

Så. Det är dags. Åter igen har denna blogg väckts till liv, trots att jag än skyggar undan för att besöka mitt gamla acc på bloglovin. För en snabb uppdatering kommer denna blogg inte handla om ETT PISS som är intressant för någon annan. Den kommer nämligen handla om mitt privatliv, till den största delen. Vilket generellt sett är en tråkig, död sak. Men, likt så många andra unga damer i min ålder ska jag ge blogging en ny chans, och denna gång kanske det inte blir ett ångestpryglat helvete. Kanske...
MEN, hör och häpna. Ibland kommer jag faktiskt försöka lägga ut saker som betyder någonting. Åsikter, tankar, konkreta tips... Visserligen inte så ofta, men det kanske händer. Just nu funderar jag på hur man kan tävla om en killes uppmärksamhet mot en mycket vackrare tjej och vad den egentliga skillnaden mellan att vara pojkvän och flickvän är. Men det får vänta till en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0