Teaterprövning

Oj oj oj. Jag är nyss hemkommen från manusläsning till en lokal juluppsättning av "en julsaga". Jävlar, vad hemskt. Inte nog med att det skapades en del stress för mig av att det var mycket folk och en typ jämnårig kille... Självklart ska historian vara djup också. Det var nära nog att stressen och tröttheten tog död på mig, faktiskt. Jag är glad att jag överlevde och att jag nu är hemma. Dessutom skrev någon konstigt person till mig på facebook och raggade fult. Jag hade egentligen haft mer respekt för honom om han frågade om vi ville träffas helt enkelt, än att fråga om mitt nummer i facebookchatten efter två minuters obekvämt kallprat. Dumt som jag är gav jag det till honom, såklart. Jävla skit. Aja, det värsta somk kan hända är... Att jag blir våldtagen och mördad i obestämd ordning? Inte överdrivet illa, i alla fall. Kunde varit mycket värre. Någon på min blivande skola kunde fått reda på att jag lyssnar på k-pop. Vilket öde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0